Lotus Matt műszerfal ápoló, 5L
Az exkluzív élmény nem mindenkit jelent egyet a csillogással, van, aki a tiszta, ápolt, de matt felületeket szereti. Számukra fejlesztettük ki a tökéletes műszerfalápolót, mely úgy védi és revitalizálja a műanyag részeket, hogy nem ad fényes hatást. Hollywoodi csillogást nem ad, de minőséget annál inkább.
A Lotus Matt Dashboard Care prémium ápolást nyújt zavaróan fényes, ragadós hatás nélkül. A tökéletes matt végeredmény és a Lotus termékeitől megszokott csúcstechnológia párosul ebben a nanorészecskékkel felturbózott termékben.
A Matt Dashboard Care sokkal több, mint egyszerű ápolószer.Amellett, hogy látványos javulást hoz az autó belső, műanyag részein, valódi értéke hosszú távon érezhető igazán. Rendszeres használatával olyan védőréteggel látja el a felületeket, amely tartósan képes megóvni a műanyagot a szerkezetében bekövetkező károsodással szemben. Ezt pedig a csúcstechnológiás nanorészecskéknek köszönheti, melyek képesek a mikroszkopikus sérüléseket kitölteni, még mielőtt azok tovább mélyülnének. A Matt Dashboard Care így megakadályozza, hogy az évek során látványos romlás következzen be a megtört, kirepedezett és kifakult műszerfal elemek miatt. A jövőből jött védelem nemcsak pajzsot képez, de antisztatikus képessége révén nehezebben is szennyeződnek újra a műanyagok.
Használat:
-
A terméket használat előtt fel kell rázni!
-
A termék használata előtt ajánlatos a jármű belsejét alaposan megtisztítani.
-
Permetezze a terméket egy mikroszálas kendőre és a kendő segítségével törölje át a kívánt elemeket.
-
Gondosan törölje át a felületet, majd törölje teljesen szárazra!
-
FIGYELEM : Ne használja kezelőszerveken, kormánykeréken és padlóburkolaton.
A Lotus-ról…
2014-es évre datálható a Lotus Cleaning brand megteremtése. Az első két év, a szakma megismerésével és kutatásával telt.
2015-ben jelent meg a népszerű Ultra Nano Gyors Wax amely forradalmasította hazánkban a víz nélküli autómosást vagy másnéven száraz mosást (waterless car wash).
2020-as év a pandémia ellenére hatalmas fejlődést jelentett a márka történetében. A cég kinőtte a korábbi raktárhelyiségét és minden eddigieknél nagyobb raktárba és irodába költözött Újpestre. Talmácsi Gáborral a MotoGP sorozat 125 kategória 2007-es világbajnokával közösen, kifejezetten a motorosok számára megalkotott Motoline brand bevezetésre került.
A terveink a jövőre világosak: 2025-re Európában, 2030-ra világszinten piacvezetővé szeretnék válni.